Sunday, July 5, 2015

आस्थाका आरोप, न्यौपानेलाई अवशान गराउनै आएका त होइनन् ?- बासु मिश्र


Basudev-Mishra--
  • बासु मिश्र
लेखनाथ जी ले आस्था जी माथि घरेलु हिंसा गरेको भन्दै आस्था जीको सौर्य पत्रिका (एमाले निकट) का प्रतिनिधिसंगको कुराकानीमा आधारित लेख भाइरल जस्तै भै धेरै जनाको पोष्टमा देखापर्‍यो । यसै सन्दर्भमा मलाइपनि केहि लेखौं कि जस्तो लाग्यो । सबैभन्दा पहिले लेखनाथ जीले ३ वटा बिबाह गरेको भन्ने पत्रपत्रिकामा व्यापक तवरले जसरि आयो त्यसले लेखनाथ जीले घरमा श्रीमती हुँदा हुँदैपनि अर्की बिबाह गरेका हुन कि भन्ने भ्रम सिर्जना गर्ने दुष्चेष्टा भएको बुझिन्छ ।

संसारलाइ थाहा छ, उनकी प्रथम श्रीमतीलाइ तकालिन शाही सेनाले मारेको थियो । त्यसपछि मात्र उनको जिबनमा आस्था भन्ने केटि आएकी हुन । उनलेपनि छोडेपछि मात्रै लेखनाथ जीले तेश्रीसंग लगन गाँठो बाँधेका हुन ।
दोश्रो, उनले बिबाहको प्रस्ताव राखे अनि मैले केहि नसोची र घरमा समेत नसोधी स्वीकार गरें भन्ने आस्था जीको स्वीकारोक्तिले के प्रष्ट पार्छ भने बिबाहको जरुरत लेखनाथजीलाइ भन्दा आस्थाजीलाइ बढी रहेको देखिन्छ । के कारण थियो त्यस्तो, जसले आफु भन्दा धेरै बर्षले जेठो लेखनाथजीसंग भबिष्यको बारेमा कुनै कुरा नसोची र घरमा आमालाइ समेत नसोधी उनि बिबाह गर्न राजि भईन ? उनले बिबाह अघि लेखनाथजीले कुनै अभद्र ब्याबहार गरेको पनि त जनाएकी छैनन् । त्यसैले के अनुमान लगाउन अप्ठेरो देखिन्न भने बिबाहको तहसम्म पुग्नमा लेखनाथजीको भन्दा आस्थाजीकै बढी पहल रहेकोपनि हुन सक्छ ।
तेश्रो, घरेलु हिंसा खेपेको भन्ने सवालमा लेखनाथ जीलेके त्यस्तो दुर्ब्यबहार गरे भनेर उनले सौर्य प्रतिनिधिलाइ स्पष्ट पारेकी छैनन् । मात्रै घरेलु हिंसाको जिकिर गरिएको छ । मलाइ के कुरा राम्ररी थाहा छ भने लेखनाथजीको काठमाडौँमा घर छैन । उनि डेरामा बस्ने गर्छन । त्यसैले, घर तर्फका अन्य नन्द, अमज्यु, सासु, ससुरा, देवर, जेठाज्यु, देवरानी र जेठानीको ब्याबहारप्रति आस्थाजीको कुनै गुनासो रहने सम्भावना रहदैन ।
रह्यो लेखनाथ जी कै ब्याबहार । त्योपनि उनले स्पष्ट नपारेपछि त्यो एउटा आरोपमात्रै हुनसक्ने प्रबल सम्भाबना छ । “एउटै सिरानी गरेर सुतेपछि खुट्टा त लागिहाल्छ” भन्ने उखानलाइ सम्झदा पति पत्नीको बीच ४ बर्षको दौरानमा कहिल्यै ठाक ठुक नपर्ने भन्ने हुदैन । त्यसको प्रमुख कारण अभावग्रस्त जिन्दगिपनि हुन सक्छ । आस्थाजीलाइ लागेको थियो होला, नयाँ राजनैतिक माहोलमा लेखनाथजीको भूमिका त्यस्तो ठाउँमा हुनेछ जहाँ उनको सबै क्षेत्रमा हालीमुहाली चल्नेछ । त्यहाँबाट पछाडी फर्केर हेर्नुपर्ने अवस्थाको सिर्जना हुनेछैन । तर राजनैतिक दाउपेच र लेखनाथजीकै आफ्नो स्वभाबले त्यो सम्भब भएन ।
चौथो, पर महिलासंग हिडेको भन्ने आरोपको सन्दर्भमा लेखनाथजी एउटा जिम्मेवार पार्टी कार्यकर्ता भएको कारण उनलाई पार्टीको काममा यता उता हिडिरहनु पर्ने बाध्यता अबस्यै थियो । पार्टीको काममा पुरुषहरुसंग मात्रै संगत हुने कुरा आउदैन । त्यसमाथि माओबादि पार्टीमा लगभग आधाआधिकै हाराहारीमा महिला सहभागिता थियो । त्यसैले उनको संगत र ब्यबहार दुवै पुरुष तथा महिलासंग नहुने कुरै भएन । आस्थाजीलाइ शंकै लागेको भए लेखनाथजीको गोप्य तवरले पिछा गर्दै रंगे हातपनि त समात्न सक्थिन होला नि ।
आस्थाजीले कुराकानीको क्रममा अरु पार्टी कार्यकर्ताले आफुलाइ भनेको बताएकी छिन । त्यसैको आधारमा मात्र लेखनाथजीको नैतिकतामाथि प्रश्न उठाउदा त्यसलाई बिश्वास गरिहाल्न सक्ने ठाउँ भेटिदैन । लेखनाथजीको अन्य महिलासंग सम्बन्धनै भएको भए को को संग थियो त्यसको छनक त उनलाई थियो होला नि । त्योसम्म उनले कुनै संकेत गरेकी छैनन् । दुश्मनी, भैरभाब, इर्श्या, डाह त धेर थोर सबैमा हुन्छ नै । लेखनाथजीको व्यक्तित्व र उनको राजनैतिक क्षमताको इर्श्या गर्नेको चपेटामा त्यो दम्पति परे जस्तो देखिन्छ ।
पाचौ, उनिमाथि पार्टीले कुनै कारबाही नगरेको आस्थाजीको गुनासो देखिन्छ । औपचारिक रुपमा कुनै कारबाही नभएको भएतापनि एकीकृत माओबादि कालदेखिनै लेखनाथजीलाइ कुनामा धकेलिएको कुरा कसैको नजरबाट छिपेको छैन । उनिभन्दा धेरै कम क्षमतावान र छोटो इतिहास भएकाहरुसमेत त्यो पार्टीको स्थायी समितिमा विराजमान भएको बखतमा उनि भने एउटा फ्याक्सनको मात्र प्रमुख भएर चित्त बुझाउनेमा परेका थिए ।
पहिलो संबिधान सभामा उनिभन्दा धेरै कनिष्ठ र आला काँचा सभासद भए । तर कुन्नि कसको तेर्सो नजरले हो उनलाई बनाइएन । पार्टी फुटेपछिपनि बैध्य माओबादिको महाधिबेशनमा उनलाई केन्द्रिय सदस्य बनाइएन । पछि नेतृत्वले आफूखुशी केन्द्रिय समिति विस्तार गर्दा बल्लतल्ल बैकल्पिक के . स . सम्म बनाइए उनि । पूर्ण के.स. भने पछिल्लो चरणमा सबै झारपातहरुलाइ समेट्दा उनलाई पनि नबनाई नहुने बाध्यताले मात्रै भएका हुन भन्ने मेरो ठम्याई छ । के यो अवस्थाबाट गुज्रनु उनको राजनतिक उचाइ र क्षमता को परिधि भित्र पर्छ र ?
छैटौं, यतिका समयपछि आस्थाजीले कुन नियतले यो कुरा उठाइन ? उनीहरु दुवैजना एउटै पार्टीमा हुँदा भने चुपचाप लागेर बस्ने अहिले आस्थाजी बैध्य माओबादीबाट छुट्टिएर बनेको विप्लब माओबादीमा गएपछि भने संगिन आरोप लगाउदा यस भित्रपनि राजनैतिक प्रतिशोधको भावना लुकेको छैन भनेर कसरि मान्ने ? विप्लबले पार्टी फोर्दा कता कता लेखनाथ जीपनि त्यतै लाग्ने अनुमान पत्रपत्रिकामा नआएका होइनन । जब लेखनाथजी बैध्य माओबादीमै अडेर बसे अनि उनि जत्तिको उर्जावान व्यक्तिलाइ भुत्ते पार्न र अन्तत अबसाननै गराउन गरिएको षडयन्त्रको अंश पनि त हुन सक्छ यो ।
सातौँ, यहि बेला जब एमालेका केहि नेताहरु एक पछि अर्को गर्दै यौन सम्बन्धि मामिलामा बदनाम हुँदै गैरहेको बखत आस्थाजीले यस्तो संचार साधन जसको एमालेमामात्रै भक्ति र आसक्ति छ, लाइनै लेखनाथजीमाथि आक्रमण गर्ने माध्यम किन बनाइन ?

http://www.nepalplus.com बाट साभार 

No comments:

Post a Comment